Wednesday, 17 November 2010

Home Sweet Home.

Hello people.!
Finally. I arrived at Melaka although it was already half-past 2.
* O__o ( sleepy face )
I did not sleep well yesterday. yeahhh. I'm having a painful back now. :(
What an unlucky day for us when we had been  in a traffic jam for 2 hours. :O
Well, yes,  we made it to Melaka with 2 hours late. which means..  I had been in the bus for 12 hours.!
The driver bus only stops for toilets. I'm starving.! -____-"
When I saw my dad, I quickly told him : Dad, I want to eat roti canai. LOL. (  I miss the foods here. )
Glad. Relief. We went to the mamak stall. fuhhh* ( rindu gila )
By the time I arrived at home, it was already half-past 3. yeah. 1 hour. * pity my dad. :|


He's my Life. Fullstop. :)


Btw, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.
Hari ini aq gembira lah juga sebab dapat makan rendang. hehe~ (kenapa macam jakun sangat ehh? ) 
* biar lah. sebab aq memang rindu sangat kat Melaka. :)
Dija ajak aq keluar esok. erm.
TAPI aq dah janji dengan Reen sebelum cuti. agak lama la plan. ( serba-salah kott )
Therefore, aq keluar jugak dengan Reen. :) yeahhh. Melaka Wonderland. Tunggu kami esokkkk.!
Tadi aq pergi rumah atok. Jumpa Syida. Dy kata aq gemokk. * Ouch. That hurts. ( Padahal aq tak gemok pon ). hurmm.
Takape lah. (IGNORE)
Aq tak sabar nak tunggu Sabtu ini. ( mahu ke SHAH ALAM )
Nami.! Tunggu aq. hehehe~
* harap-harap dapat singgah KUALA LUMPUR. 

_____ MY LIST_____
1. Buy new spectacles
2. New books for studies
3. Out with friends: BOOK ME>? 
4. Go to SMKIS for SPM slip
5. Tidy up everything
6. Learn to drive again 
7. New shirts, etc.
8. Eat at MCD
9. Study literature
10. New pens, pencil
11. Movies please?
12. Karaoke.
13. Melaka Wonderland with Reen.
14. Update my head ( beep )
15. State Library in Melaka 
16. Toner
17. Less messaging (wajib ni )
18. Seoul  Garden
19. Hug Kenit. :)
20. Makan masakan nenek ( favourite dishes aq ) :) yum3.
21. Treat my lil bro 
22. Sleepover at Reen's house ( Ikan Bakar ) * shy-shy cat. :D
23. Can I make an appointment with the dentist? 
24. Take good care of Kenit. :) sayang. sayang. sayang sangat-sangat.
25. Exercise * poyo. :P


p/s: Kalau boleh, saya tidak mahu naik bus MAYANG SARI lagi. :( 

0 comments:

Post a Comment